Driv mer trafik, öka konverteringen och behåll kunder med våra e-commerce och handelslösningar.
E-handelsjättar som Amazon har visat den potentiella intäktsökningen när återförsäljare ställer in sina kunddata, ger produktrekommendationer och håller kommunikationen relevant för sina konsumenter. Du kan också se dessa resultat, öka försäljningen, få återkommande affärer och behålla kunder med personliga dynamiska e-postmeddelanden och webbplatspersonalisering.
Skapa mycket riktade, relevanta e-postmeddelanden som konverterar med dynamiskt innehåll baserat på målgruppssegment, online beteende och konsumentpreferenser. Rekommendera produkter baserat på deras segment, tidigare köphistorik eller produkter de har tittat på via din webbplats och använd händelsedata som att vagnen överges, lanseringen av en ny produkt eller deras första köp för att utlösa automatiska, dynamiska e-postkampanjer.
Gör din kunds onlineupplevelse till sin egen onlineupplevelse med dynamiska, lägliga, personliga meddelanden och produktrekommendationer. Genom att tillämpa filtrering kan vår lösning bestämma relevansen av produkter och inköpstid, erbjuda gratisprodukter, alternativ eller nya produkter som de kanske inte har övervägt. Dessa rekommendationer levereras i realtid på plats, via annonser via externa kanaler och med uppföljande e-postmeddelanden. Varje metod är lätt att programmera och dess resultat mäts effektivt.
Definiera enkelt målgruppssegment baserat på attribut som ålder, kön, tidigare köp eller var de befinner sig i kundresan. Se hur du kan gräva djupare i deras beteende med vår plattform här. Ett preferenscenter ger konsumenten kontroll eftersom de kan bestämma vad de är intresserade av och hur de vill att du ska kommunicera med dem. Allt förblir naturligtvis helt förenligt med GDPR.
Skapa dynamiska nyhetsbrev på några minuter med vårt enkla gränssnitt och bibliotek med fördefinierade e-postmallar och direkta kampanjer som är byggda för ofta automatisering som övergivande av kort, välkomnande av nya kunder och produktrecensioner.
Fortsätt konversationen med kund under köp, leverans och uppackning med engagerande e-postmeddelanden eller med WhatsApp och SMS för att hålla dem informerade och engagerade.
Mäta är ledordet inom marknadsföring och agila marknadsförare kan optimera webb- och e-postupplevelsen samt prova flera versioner av en kampanj och, med automatiserad A/B- eller multivarianttestning, upptäcka vilket som är mest effektivt och ger bäst resultat, och byter sedan automatiskt om ett annat alternativ fungerar bättre.
Dynamiska, personliga rekommendationer, både via webben och såklart via email
E-commerce funktioner, e-post mallar och andra funktioner som förenklar din vardag
Var relevant med kommunikationen till din målgrupp, det ökar konverteringen
Optimera dina kampanjer genom att constant A/B testa
Kom igång snabbt med vår plattform, det tar inte lång tid
Ta kontakt och låt oss visa dig hur vi hjälper några av de ledande europeiska återförsäljarna och e-handelsföretagen att få kontakt med sina kunder och hur vår e-handelslösning ökar intäkterna och behåller kunder.