Som en del av vårt uppdrag i att erbjuda programvara med en tjänst och att stödja framgången för marknadsförare som arbetar med vår programvara, erbjuder vi omfattande produktdokumentation, utbildning och kunskapsresurser för självhjälp med våra produkter och lösningar.
Starta din implementering på rätt sätt och dra nytta av vårt onboarding-program, så ser våra experter till att ditt team får ut det mesta av vår programvara och att det levererar det du behöver. Vi skickar dig inte bara en inloggning till produkten och ett e-postmeddelande som önskar dig lycka till, utan vi är engagerade i din framgång.
Våra produkter är designade för att vara enkla att använda, men om du vill gå djupare, bli riktigt skicklig i våra produkter eller en mästare till och med, då har vi ett brett utbud av onlineresurser, från kunskapshubbar, utbildningar, online workshops och webbseminarier, som kan hjälpa dig och ditt team att bli framgångsrika.
Vårt erfarna team gjort hundratals implementeringar och kampanjer, och vi älskar att dela med oss av vad vi har lärt oss. Vår utbildning, experttjänster och kunskapsresurser är inte bara begränsade till att arbeta med våra produkter, vi kan hjälpa dig att implementera bästa praxis inom e-postmarknadsföring, hantera kunddata och stödja dina kunder digitalt.
Om du har en specifik utmaning som vi kan hjälpa till med kan vårt professionella serviceteam hjälpa dig med många aspekter av framgångsrik digital marknadsföring och kundservice. Vi kan hjälpa dig att skala ditt team för att få igång det första projektet, regelbundna incheckningar för att guida dig om bästa praxis när du testar och lär dig eller får hjälp med några av de tunga lyften av att skapa kopior, kreativitet eller processdesign till påskynda dina projekt.
Bli en expert, och få ut det mesta av våra produkter
Resurser så att du och ditt team kan bli bättre på det ni gör
Vi erbjuder kurser och utbildningar i båda
Vi delar med oss av kunskap från tusentals kampanjer
Behöver du mer hjälp? Våra tjänster är tillgängliga