Bli ledande på digitalt kundengagemang med våra allt-i-ett-lösningar för webbvård, meddelandehantering, chatbots, medieövervakning, rykteshantering och dataanalys.
Organisationer som uppmärksammar sina kunder – behåller sina kunder. Men hur ger man kunderna en konsekvent upplevelse över flera kanaler, hanterar växande volymer utan att överbelasta service och supportavdelningarna?
Får meddelanden simultant från sociala medier, WhatsApp, livechatt, recensionssajter och forum? Inga problem! Samla alla kundinteraktioner online på ett ställe och kontrollera meddelandeflödet. Med vår lösning kommer varje anställd veta exakt vad som händer med en kund så att konversationer kan överföras via smart routing till rätt person som kan hjälpa till i den kanal kunden föredrar.
Behöver du en effektivitetshöjning? Kör på automatisering med intelligenta chatbots som kan svara på vanliga kundfrågor online 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan via webbchatt, sociala medier eller WhatsApp. Om frågan är för komplex, erbjuder en chatbot kunden en smidig överlämning till en riktig anställd. På så sätt kan dina medarbetare fokusera på rätt saker, hela tiden.
Vår plattform använder artificiell intelligens (AI) för att svara på eller tilldela frågor automatiskt och kontinuerligt förbättra användarupplevelsen. Genom att låta AI proaktivt komma med förslag blir din chatbot smartare. När plattformen lär sig och bygger ett kundinteraktionsarkiv kan du få inblick i Frequently Asked Questions (FAQs) och göra din chatbot och ditt innehåll smartare.
Ett ställe som samlar allt och kommunicerar i olika kanaler
Hantera dina kunder då de flyttar i olika kanaler
Svara på frågor 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan
Insikter som gör din support smartare
Kontakta oss och ta reda på hur Spotler hjälper 1350 organisationer att engagera sina kunder i den kanal kunden själv har valt.