Förvandla din webbplats till ett viktigt verktyg för att generera potentiella kunder, som ger insikt i dina besökare och hjälper ditt säljteam att starta en konversation.
Berika din B2B go-to-market-strategi med mottagarintelligens, driv kontobaserad marknadsföring genom att förstå vilka företag som är intresserade av din lösning och optimera din betalda annonsinvestering med vår B2B-lösning.
Rikta din marknadsföring med en modern plattform
Gör säljteamet glada med nya heta leads
Guida dina B2B besökare till ett köp med relevant innehåll
Ta hand om hela kundresan, från ett lead till ett avslutat köp och automatisera allt
Koppla ihop din nuvarande teknologi med vår, det går snabbt och enkelt
B2B-köpare lägger mer tid på att undersöka lösningar och innehåll innan de kontaktar en leverantör. Vår lösning gör det möjligt för dig att bygga en profil av dina potentiella kunder utifrån deras beteende, innehållet de konsumerar och var de kommer ifrån när de besöker webbplatsen. En insikt som gör det möjligt för marknadsförare att vårda effektivt och i realtid informera ditt säljteam så att de kan hjälpa köparen att hitta den lösning de letar efter.
Vi vet att B2B-köpare inte bryr sig om våra produkter, de bryr sig om problemen de försöker lösa. Håll din publik intresserad och engagerad under hela kampanjen med relevant innehåll, inte baserat på vad du tycker att de borde vara intresserade av, utan deras beteende på webbplatsen och var de befinner sig i kundresan.
Som konsumenter är vi mer känsliga för integritet, det pågår en ständig diskussion om tredjepartscookies och ett ökande antal webbplatsbesökare blockerar alla cookies. Det är inte för att de inte vill utbyta förstapartsinformation utan för att förhindra invasiv spårning över webbplatser. Genom att använda deras IP-adress istället för en cookie är vår publikinsiktsteknik ett 100 % GDPR-kompatibelt sätt att känna igen besökaren och förstå deras beteende från första besöket, så att du kan kommunicera med dem bättre.
Data berikar dina befintliga processer och är tillgänglig för alla, eftersom den kan integreras i ditt CRM och din befintliga marknadsföringsteknologi. Så det finns inga nya system för ditt säljteam att lära sig eller förändringar i processer eller nya silos, bara mer bra data för att göra det möjligt för försäljning och marknadsföring att fungera effektivt tillsammans.
Det är viktigt att du förstår värdet av dina annonsutgifter, och genom att fånga målgruppsinsikter låter vår plattform dig se om dina betalda annonser lockar rätt målgrupp. I själva verket visar vår flerkanalsattributionsmodell alla dina kampanjers resultat. Du kan dela upp dina betalda annonsresultat efter företag och bransch, var de kom ifrån och vad de gjorde när de kom till din webbplats. Du kan spåra deras resa och optimera upplevelsen för att förbättra avkastningen du får från dina framtida betalda annonser.
Undrar du om du ska skapa innehåll för en specifik målgrupp, kanske en ny bransch, marknad eller köpare? Vår lösning gör att du snabbt kan identifiera nya målgrupper som kommer till din webbplats så du snabbt kan anpassa ditt innehåll och vara relevant. Under tiden kan ditt säljteam snabbt aktiveras för att erbjuda branschspecifika lösningar eller engagera sig i en ny roll inom för att snabbt skapa nya intäktsmöjligheter.
Identifiera intressanta prospekt innan de ens tagit kontakt med dig
Skapa konversationer som är intressanta för dem
Se till att marknad och sälj samarbetar – med gemensamma insikter!
Få insikter som gör trafik till inkomst
Var relevant och stötta dina kunder från början
Ditt lokala Spotler-team visar dig gärna hur du kan förbättra din B2B go-to-market-strategi.